دانلود آهنگ های مجاز

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ های مجاز

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته

Hamed%20Hakan%20 %20Delam%20Gerefte دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد هاکان به نام دلم گرفته با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


  

متن آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته :

دکلمه:

باز هم دیشب به سراغ دل چشم به انتظارم آمدی

باز هم درد رفتن تو تمام وجودم را چنگ می زند

دوباره گریه ی بی امانم را در خواب دیدی اما نماندی

کاش می دانستی ، کاش می دانستی که با رفتنت همه هستی من می رود

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته دلم گرفته به یاد چشمات به یاد حرفات

دلم گرفته دلم گرفته به یاد عطرت – که نفسات

به یاد تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته

♫♫♫♫♫♫

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا که قلبم حال نداره هوای چشمام بارون می باره

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته دلم گرفته به یاد چشمات به یاد حرفات

دلم گرفته دلم گرفته به یاد عطرت – که نفسات

به یاد تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا که قلبم حال نداره هوای چشمام بارون می باره

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

MP3 – 320

Hamed Hakan – Delam Gerefte

MP3 – 128

Hamed Hakan – Delam Gerefte

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد